czwartek, 7 kwietnia 2011

Girls Love - wstęp

Witam!

Właśnie rozpoczynam działalność, w której mam zamiar tłumaczyć mangi o tematyce yuri/shoujo-ai. Na stronie znajdą się tłumaczenia takich mang jak: Gokujou Drops, Girl Friends, Sasameki Koto, Octave itp. oraz magazynów: Yuri Hime Wildrose, Yuri Hime, Yuri Shimai...

Na razie jestem sama, ale mam nadzieję, że komuś zechciałoby mi się pomóc w rozwijaniu tematyki yuri w Polsce. Mile widziany korektor, edytor lub ktokolwiek, kto trochę zna się na np. gimpie, photoshopie i zna język angielski (na poziomie średnio-zaawansowanym lub zaawansowanym) oraz jest biegły w języku polskim (tzn. dobrze zna ortografię, interpunkcję itp.). Chętnych proszę o pisanie na girlslove@wp.pl. Komentarze mile widziane.

PS. Nie jestem grupą skanlacyjną, więc proszę nie pisać, że wtrącam się w czyjeś projekty. Tłumaczę, bo: lubię gatunek yuri/shoujo-ai (a jedyna grupa, która wydaje cokolwiek z tego gatunku to Mia Universe, aczkolwiek bardzo sporadycznie), po drugie robię to dla siebie, a jeśli ktoś chce przeczytać owoc mojej pracy to proszę bardzo. Ale pomoc i tak byłaby mile widziana, bo przecież nie jestem wszechwiedząca i wszechmocna ;)

1 komentarz:

  1. No proszę.. I kolejna stronka trafia do ulubionych. Cudnie! Cieszę się niezmiernie i życzę powodzenia, hehe.

    OdpowiedzUsuń